Woonforte doet er alles aan om haar huurders goed van dienst te zijn en op een vriendelijke, correcte manier te woord te staan. Uiteraard kan het gebeuren dat u toch niet tevreden bent over een door ons afgewikkelde klacht. Dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtencommissie.
De Klachtencommissie is geheel onafhankelijk en staat dus niet aan de kant van de huurder of aan die van de corporatie. Het advies dat wordt uitgebracht aan de bestuurder is bindend.
Op de pagina klachten vindt u de te volgen werkwijze bij het indien van een klacht. Heeft u uw klacht bij de teammanager Wonen schrifteiljk ingediend en bent u niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de Klachtencommissie. U kunt dit per brief doen via het postadres van Woonforte, per email of gebruik maken van onderstaand online formulier. U kunt de brief ook bij de balie afgeven.
De heer N.J.J. van Leeuwen, voorzitter
Mevrouw J.M.W.F. Mentrop
De heer J.P.M. van den Akker
De heer C. Laros
De heer H.J. de Vogel (ontbreekt op de foto)