Geld terug

U bevindt zich hierzo: Home | 2018 | Maart | Geld terug

Geld terug

Wij lieten al weten dat wij de serviekosten gaan verlagen. We hebben nu de teveel betaalde kosten teruggestort. Ook hebben we 10 euro overgemaakt naar huurders die hun post voortaan digitaal willen ontvangen.

Geld terug

Huurders betalen vanaf 1 januari 2018 niet meer voor vervanging van lampen en tl-buizen, rioolontstopping, boilers, stoffering en onderhoud aan gemeenschappelijke tuinen. Daarnaast bieden we een goedkopere glasverzekering aan.

Deze week hebben wij de teveel betaalde servicekosten terug gestort op de rekening van de huurders. Dit is dus met terugwerkende kracht vanaf januari 2018 en geldt alleen voor de bovengenoemde servicekosten. Daarnaast volgt dit jaar nog een (reguliere) eindafrekening van de werkelijke servicekosten over het gehele afgelopen jaar.

Deze week hebben we ook 10 euro overgemaakt aan alle huurders die hun post voortaan digitaal willen ontvangen.

 

 

 

Zelf regelen

Zelf uw zaken regelen zonder rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden? Dat kan!

Gewoon online, wanneer u dat wilt. Ook 's avonds en in het weekend. Ontdek het gemak.

Ga naar Mijn Woonforte