Maatregelen in verband met Corona crisis

U bevindt zich hierzo: Home | 2020 | Maart | Maatregelen inverband met Corona crisis

Maatregelen in verband met Corona crisis

Om verspreiding van het Corona virus tegen te gaan, hebben daarom onze dienstverlening tijdelijk drastisch aangepast.

Geen handen schudden

Onze kantoren zijn gesloten, u kunt ons wel per telefoon, email en whatsapp bereiken 

In het belang van uw gezondheid maar ook van onze relaties en medewerkers zijn onze kantoren voorlopig dicht. We blijven bereikbaar voor dringende zaken.

De wachttijden aan de telefoon en voor Whatsapp kunnen langer zijn dan u normaal van ons gewend bent. Dit komt door de minimale bezetting op kantoor. Wij vragen u daarom ook om alleen te bellen voor dringende zaken. 

Huuropzeggingen en nieuwe huurcontracten gaan wel door, mits u geen klachten heeft

Huuropzeggingen, aanbod van woningen en het tekenen van huurcontracten lopen door. We willen contactloos gaan verhuren.

Als er toch wel contact nodig is, dan bellen wij u voordat we komen of u bij ons kunt komen. We vragen of u of anderen leden van uw huishouden klachten hebben (verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts)? Is het antwoord "ja"? Dan maken we een nieuwe afspraak voor na 6 april. Voorafgaand aan dit uitgestelde bezoek vragen wij of de klachten over zijn. Zo ja, dan gaat de afspraak door. Zo nee, dan wordt de afspraak tot een later tijdstip uitgesteld.  

Geen groepsbezichtigingen meer 

Woonforte doet geen groepsbezichtigingen meer, waarbij meerdere woningzoekende tegelijkertijd de woning bezichtigen.

Alleen spoedeisende reparatieverzoeken 

Wij voeren voorlopig alleen nog spoedeisende reparatieverzoeken uit, dus problemen die echt niet tot 6 april kunnen wachten voor een oplossing. Kan het wachten, dan plannen we de afspraak na 6 april in. Heeft u een spoedeisend probleem dan plannen we een afspraak op korte termijn in. Voor we langskomen vragen wij of u of anderen leden van uw huishouden klachten hebben (verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts)? Is het antwoord "ja"? Dan gaat de afspraak niet door en kijken wij in overleg met de GGD wat wij het beste kunnen doen.

Heeft u een reparatieverzoek dat niet noodzakelijk voor 6 april moet gebeuren? Dan vragen wij u om uw reparatieverzoek na 6 april aan ons door te geven. Wij begrijpen dat het voor u lastig is als iets in uw woning het niet (goed) doet. Zeker nu veel mensen langdurig thuis zijn, is dit vaak extra irritant. Toch vragen wij uw begrip voor de maatregelen die uw gezondheid en die van onze aannemers beschermen.

De meeste medewerkers werken vanuit huis

Persoonlijke afspraken met deze medewerkers gaan niet door. Waar mogelijk is er telefonisch contact.

Daalt uw inkomen vanwege het virus?

Dan is het natuurlijk moeilijk om uw huur te blijven betalen. Neemt u contact met ons op via onze eerstelijns service. Daarna krijgt u een telefonisch gesprek een klantconsulent om uw situatie en mogelijke oplossingen te bespreken. 

Zelf regelen

Zelf uw zaken regelen zonder rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden? Dat kan!

Gewoon online, wanneer u dat wilt. Ook 's avonds en in het weekend. Ontdek het gemak.

Ga naar Mijn Woonforte