Veelgestelde vragen

U bevindt zich hierzo: Home | Mijn Woonforte | Veelgestelde vragen

Zelf regelen

Zelf uw zaken regelen zonder rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden? Dat kan!

Gewoon online, wanneer u dat wilt. Ook 's avonds en in het weekend. Ontdek het gemak.

Ga naar Mijn Woonforte

Veelgestelde vragen

Lukt het u niet om in te loggen in Mijn Woonforte? Wellicht helpen onderstaande veelgestelde vragen u op weg.


Uitklappen Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Wilt u gebruik maken van Mijn Woonforte, maar heeft u uw inloggegevens niet meer? Op de homepage van Mijn Woonforte ziet u twee opties staan:

  • Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? 
  • Nog geen account?

Via "wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?" kunt u zelf uw gegevens opnieuw opvragen door uw emailadres in te voeren, mits deze bij ons bekend is.

Als dit niet het geval is, kunt u kiezen voor "Nog geen account?". In dat geval moet u uw postcode, huisnummer, geboortedatum en betalingskenmerk invullen om de gebruikersgegevens te ontvangen op het bij ons bekende emailadres.

Uitklappen Ik wil geen gebruik maken van Mijn Woonforte

Dat hoeft ook niet. Mijn Woonforte is een toevoeging aan onze bestaande dienstverlening. Uiteraard bent u nog van harte welkom aan de balie en kunt u uw vraag ook aan de telefoon stellen.

Uitklappen Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?

Als u in het registratiescherm bent gekomen, moet u daar verplicht een nieuw wachtwoord invullen. Ook heeft u daar de mogelijkheid uw gebruikersnaam aan te passen. We adviseren hier uw e-mailadres van te maken, dit is makkelijker te onthouden. Dit is echter niet verplicht, u kunt uw gebruikersnaam ook houden zoals deze was.

Let op: het is alleen mogelijk uw gebruikersnaam te veranderen bij de registratie van uw account. Daarna is het niet meer mogelijk uw gebruikersnaam aan te passen!  

Uitklappen Mijn e-mailadres is al in gebruik

Als u in het registratiescherm bent gekomen, moet u daar een nieuw wachtwoord, eventueel een nieuwe gebruikersnaam en uw e-mailadres invullen. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres al in gebruik is? Dan heeft dat de volgende reden:

Een e-mailadres mag vanwege veiligheidsredenen, maar 1 keer in ons systeem worden gebruikt worden. Al uw handelingen in Mijn Woonforte worden namelijk per mail bevestigd. Als meerdere accounts met hetzelfde mailadres werken, dan kunnen wij niet voor de juiste persoon de gegevens aanpassen.

Het mailadres wat u wilt gebruiken, is al in gebruik. Neemt u in dit geval op mijn onze collega's van de afdeling Eerstelijns Service, via telefoonnummer (0172) 418 518. Uiteraard kunt u ook een ander mailadres gebruiken.

Uitklappen Mijn gebruikersnaam is niet correct?

Krijgt u tijdens het inloggen een foutmelding dat uw gebruikersnaam niet correct is? Let er op dat u de gebruikersnaam die u in de mail vindt exact overneemt, dus zonder spaties en met eventuele hoofdletters.

Uitklappen Mijn wachtwoord doet het niet

Als u in het registratiescherm bent gekomen, moet u daar verplicht een nieuw wachtwoord invullen. Heeft u een nieuw wachtwoord ingevuld, maar lukt het niet om de gegevens op te slaan? Let dan goed op uw nieuwe wachtwoord aan de eisen voldoet. Het nieuwe wachtwoord moet namelijk uit minimaal 6 tekens, 1 hoofdletter, 1 kleine letter en een cijfer bestaan.

Uitklappen Waarom is mijn gebruikersnaam al in gebruik?

Uw gebruikersnaam moet uniek zijn. Als uw gebruikersnaam al in ons systeem voorkomt, moet u deze veranderen. Dit kan bijvoorbeeld geval zijn bij een veel voorkomende naam. Wij adviseren in dit geval uw eigen e-mailadres te gebruiken.

Uitklappen Wat zijn de voordelen van Mijn Woonforte

U bent niet meer afhankelijk van onze openingstijden. Ook van lange wachttijden aan de telefoon of balie heeft u geen last. U kunt gewoon zelf uw zaken regelen wanneer u wilt. Het kan allemaal 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Met Mijn Woonforte kunt u bijvoorbeeld:

  • een reparatieverzoek doen en direct in de agenda van de aannemer een afspraak maken;
  • een betalingsregeling treffen;
  • gegevens wijzigen;
  • de huur opzeggen;
  • woninggegevens en -waardering inzien.