Mijn e-mailadres is al in gebruik

U bevindt zich hierzo: Home | Mijn Woonforte | Veelgestelde vragen | Mijn e-mailadres is al in gebruik

Mijn e-mailadres is al in gebruik

Als u in het registratiescherm bent gekomen, moet u daar een nieuw wachtwoord, eventueel een nieuwe gebruikersnaam en uw e-mailadres invullen. Krijgt u de melding dat uw e-mailadres al in gebruik is? Dan heeft dat de volgende reden:

Een e-mailadres mag vanwege veiligheidsredenen, maar 1 keer in ons systeem worden gebruikt worden. Al uw handelingen in Mijn Woonforte worden namelijk per mail bevestigd. Als meerdere accounts met hetzelfde mailadres werken, dan kunnen wij niet voor de juiste persoon de gegevens aanpassen.

Het mailadres wat u wilt gebruiken, is al in gebruik. Neemt u in dit geval op mijn onze collega's van de afdeling Eerstelijns Service, via telefoonnummer (0172) 418 518. Uiteraard kunt u ook een ander mailadres gebruiken.

Zelf regelen

Zelf uw zaken regelen zonder rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden? Dat kan!

Gewoon online, wanneer u dat wilt. Ook 's avonds en in het weekend. Ontdek het gemak.

Ga naar Mijn Woonforte

Tips?

Is u iets opgevallen op de site wat beter kan of mist u informatie? Laat het ons weten!
service@woonforte.nl