Serviceabonnement

U bevindt zich hierzo: Home | Ik ben huurder | Reparaties | Serviceabonnement

Serviceabonnement

Met het serviceabonnement zorgt Woonforte voor reparaties en onderhoud van een aantal onderdelen in uw woning waar u anders zelf verantwoordelijk voor bent.

Woonforte repareert dan bijvoorbeeld een kapotte lichtschakelaar of een lekkende kraan. Normaal bent u als huurder daar zelf voor verantwoordelijk. Nu kunt u dat aan ons uitbesteden via het serviceabonnement. Als u zich hiervoor aanmeldt, ontvangt u gratis een rookmelder!

Eén nieuw serviceabonnement

Overzicht van de onderdelen in het serviceabonnement.

Eenvoudig af te sluiten in twee situaties:

U kunt ervoor kiezen om preventief een serviceabonnement af te sluiten, bijvoorbeeld bij het tekenen van het huurcontract. In dit geval gaat u vanaf de 1e van de maand volgend op de ingangsdatum van uw serviceabonnement de abonnementskosten betalen. U kunt vanaf de 1e van de maand volgend op de ingangsdatum ook meteen hiervan gebruik maken.

Als u belt voor een reparatieverzoek, dan kan het zijn dat de reparatie voor uw eigen rekening is. Dit is het zogenaamde huurdersonderhoud (waar u zelf verantwoordelijk voor bent). U kunt op dat moment besluiten om het serviceabonnement in te laten gaan. Vanaf de 1e van de maand volgend op de ingangsdatum gaat u abonnementskosten betalen. Dat kan ook bij de aannemer, als hij bij u in de woning is. Vraagt u hem dan naar het aanmeldformulier.

Kosten

De abonnementskosten à € 5,- voor het serviceabonnement berekent Woonforte door in uw maandelijkse huur. Vanaf de 1e van de maand volgend op de ingangsdatum van uw serviceabonnement begint de afschrijving, gelijktijdig met uw huurbetaling.

Looptijd en opzegtermijn

Het serviceabonnement heeft een looptijd van één jaar. Hierna kunt u het abonnement schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van één maand. 

Reglement Serviceabonnement

Serviceabonnement aanvragen

U regelt dat online heel eenvoudig met Mijn Woonforte . Geef uw aanvraag door wanneer het u uitkomt. Dat kan ook 's avonds of in het weekend. Handig toch? 
Of neem contact op met onze Eerstelijns Service, (0172) 418 518 of stuur een mailbericht naar service@woonforte.nl.

Zelf regelen

Zelf uw zaken regelen zonder rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden? Dat kan!

Gewoon online, wanneer u dat wilt. Ook 's avonds en in het weekend. Ontdek het gemak.

Ga naar Mijn Woonforte

Tips?

Is u iets opgevallen op de site wat beter kan of mist u informatie? Laat het ons weten!
service@woonforte.nl