Inloggen

Regel uw zaken simpel en snel via Mijn Woonforte! Een beveiligde online plek waar uw persoonlijke gegevens staan, en u van alles kunt regelen op een moment dat het u uitkomt. Heeft u vragen over inloggen of activeren? Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden. 

Veel gevraagd over Inloggen

Mijn wachtwoord doet het niet. Wat nu?

Algemeen

Heeft u een nieuw wachtwoord ingevuld, maar lukt het niet om de gegevens op te slaan? Let dan goed op of uw nieuwe wachtwoord aan de eisen voldoet. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 8 tekens bevatten, met in elk geval een kleine letter, een hoofletter en een cijfer. 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn Woonforte?

Algemeen

Om gebruik te kunnen maken van Mijn Woonforte heeft u een e-mailadres en een activatiecode nodig. Uw e-mailadres is uw gebruikersnaam. Het wachtwoord maakt u zelf aan.

Nieuwe huurders ontvangen automatisch een activatiecode als zij starten met huren.

Hoe activeer ik mijn Mijn Woonforte-account?

Algemeen

  • U gaat naar www.woonforte.nl.
  • U klikt op het roze blokje in de foto met de tekst 'Activeren'. U bent nu op de activatiepagina.
  • Vul uw e-mailadres en de activatiecode die u van Woonforte heeft ontvangen in.
  • Klik op 'Activeren'.
  • U ontvangt een e-mail met een activatielink.
  • Klik op de link. U bent nu op de verificatiepagina.
  • Vul uw postcode en huisnummer in.
  • Maak een wachtwoord aan.
  • Klik op 'Activeren'.

U kunt nu aan de slag in Mijn Woonforte.

Ik heb geen e-mail met link ontvangen. Wat nu?

Algemeen

Als u binnen een uur nog steeds geen e-mail heeft ontvangen, controleer dan of het opgegeven e-mailadres nog klopt, of dat de e-mail misschien in uw spambox terecht is gekomen.

Vindt u geen e-mail? Neemt u dan contact met ons op. De contactgegevens vindt u op onze website.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Woonforte kwijt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Gaat u naar Mijn Woonforte. In het inlogscherm klikt u op 'wachtwoord vergeten'. Wanneer u uw e-mailadres invult, ontvangt u een e-mail op het opgegeven e-mailadres. In de e-mail staat een link waarmee u het wachtwoord kunt herstellen.

Ik wil mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor Mijn Woonforte wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

U kunt uw gebruikersnaam of wachtwoord voor Mijn Woonforte wijzigen bij Mijn instellingen als u bent ingelogd.
Bij het wijzigen van uw gebruikersnaam (e-mailadres), wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Daarin staat een link waarmee u de nieuwe gebruikersnaam kunt bevestigen. Pas na bevestiging, kunt u met uw nieuwe gebruikersnaam inloggen.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn Woonforte?

Algemeen

  • Log eerst nog in met uw oude e-mailadres op Mijn Woonforte.
  • Ga naar Mijn instellingen en geef uw nieuwe e-mailadres (uw gebruikersnaam) op.
  • U ontvangt op het nieuw opgegeven e-mailadres een bevestigingsmail.
  • Klik op de link om uw nieuwe gebruikersnaam te bevestigen.
  • Pas na bevestiging kunt u met uw nieuwe gebruikersnaam inloggen.

Mijn persoonlijke gegevens in mijn account kloppen niet. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt uw telefoonnummer en uw e-mailadres wijzigen in Mijn Woonforte:

  • Telefoonnummer
    Via Mijn gegevens

  • E-mailadres
    Via Mijn instellingen – Inloggegevens wijzigen

Wanneer u uw e-mailadres wijzigt, wordt dit nieuwe e-mailadres ook automatisch uw nieuwe gebruikersnaam om mee in te loggen in Mijn Woonforte.

Voor andere wijzigingen kunt u contact met ons opnemen. Onze contactgegevens vindt u op onze website.

Ik krijg een foutmelding bij het activeren van mijn account. Wat nu?

Algemeen

Uw account kan mogelijk niet aangemaakt worden omdat er al een actief account is met uw e-mailadres. Een e-mailadres kan maar voor één account gebruikt worden.

Regelt u zaken voor iemand anders die ook bij Woonforte huurt? Dan moet u voor die persoon een ander e-mailadres gebruiken dan voor uw eigen account.  

Ik ben onlangs medehuurder geworden. Ik wil gebruik maken van Mijn Woonforte. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Als medehuurder kunt u een eigen account krijgen. Wanneer u contact met ons opneemt, helpen wij u graag hierbij. U heeft een eigen e-mailadres nodig. Mocht uw e-mailadres nog niet bekend zijn bij ons, voeren wij uw e-mailadres in.

Onze contactgegevens vindt u op de website.

Ik heb een bewindvoerder. Kan ik dan gebruik maken van Mijn Woonforte?

Algemeen

Helaas is dat niet mogelijk. U kunt wel via onze website een aantal zaken direct zelf regelen zonder een account. U hoeft alleen uw postcode en huisnummer in te vullen. Bijvoorbeeld wanneer u een reparatieverzoek wil indienen.

Wanneer de bewindvoering stopt, kunt u gebruik gaan maken van Mijn Woonforte.

Kan ik mijn post op papier blijven ontvangen als ik gebruik ga maken van Mijn Woonforte?

Algemeen

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het e-mailadres dat u invult bij het activeren van uw account wordt dan het e-mailadres waarnaar wij de post voortaan automatisch digitaal sturen. 

Als u uw post op papier wil blijven ontvangen, kunt u dus geen gebruik maken van Mijn Woonforte. Wel kunt u op onze website een aantal zaken regelen zonder dat u hierbij hoeft in te loggen in Mijn Woonforte. Zoals een reparatie aanvragen, overlast melden of toestemming vragen om te klussen. 

U kunt uw vraag ook via de mail, telefoon, of What's app stellen. Onze contactgegevens vindt u op de website.