Glasschade

Veel gevraagd over Glasschade

Ik heb glasschade. Waar meld ik dat?

Algemeen

Bij glasbreuk belt u naar Samenwerking Glasverzekering: (0800) 022 61 00. Zij zijn 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar..

De glasverzekering geldt voor al het lichtdoorlatend glas in de woning, dus ook voor bovenlichten en glas in binnendeuren. De glasverzekering geldt alleen voor glasbreuk. Wanneer er vocht tussen het glas zit (lekslag), geeft u dit door aan Woonforte.
Let op: als u folie over het glas heeft geplakt tegen inkijk, dan is glasbreuk in veel gevallen voor uw eigen rekening.

Woont u in een VvE-complex?
Dan meldt u glasbreuk of lekslag in uw woning en in algemene ruimtes aan Woonforte. Woonforte zorgt er voor dat de VvE-beheerder dit oplost. Geeft u alstublieft ook informatie over de locatie en de afmeting. Dan kunnen wij sneller - direct - de melding doorgeven.

U kunt contact opnemen met Woonforte via service@woonforte.nl of via (0172) 418 518.

U kunt ook een reparatie verzoek indienen via formulier Reparatie aanvragen.