Ik heb een klacht. Hoe dien ik deze in?
Algemeen
Onze KLACHTENPROCEDURE
Een melding
Voordat u een klacht indient, maakt u eerst een melding. Dit kan bijvoorbeeld een reparatieverzoek zijn of een overlastmelding. Wij gaan dan voor u aan de slag.
STAP 1
Een klacht
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening bij het behandelen van uw melding? Dan kunt u een klacht indienen volgens de interne klachtenprocedure van Woonforte. U dient uw klacht schriftelijk in bij Woonforte of digitaal via het klachtenformulier.
STAP 2
De Klachtencommissie
Bent u het niet eens met hoe wij uw klacht afhandelen? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.
STAP 3
De Huurcommissie
Bent u het daarna niet eens met de afhandeling van de regionale klachtencommissie? Dan mag u uw klacht indienen bij de Huurcommissie.
Dus alleen als de interne klachtenprocedure van Woonforte én de afhandeling door de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland is doorlopen, kunt u nog naar de Huurcommissie gaan.